SenaElyakut Merhaba dün gece acile gitmiştim ordaki doktor bebeğin suyu azalmış dedi sabahına hemen cerrahpaşaya gittim ordaki kontrollerde bebeğim 2 hafta ilerde çıktı 34 haftaydım normalde ama 36 çıkıyorum doktor ultrasona göre doğum yaptırırız dedi ve gebelik boyunca yaptırdığım testleri vs istedi 34 haftaya kadar normal çıkıyordu 2 3 gün önde çıkmıştı en son gittiğimde ama şu an 2 hafta önde böyle bişey yaşayan var mı
ilknremrh Arkadaşıma da aynısını dediler 4 kilodan fazlaydi 2 hafta öndeydi ultrasona göre sezeryanla aldılar 3.600 doğdu
GldnTlh0633 Benim bebeğim haftalardır 2 hafta önden gidiyor. 38+0 olduk bugün ama kilosu 3800, haftaya salı sezaryen olcam o yüzden 40.haftaya kadar bekleyip o kadar iri bir bebeği normal doğurma riskine giremedim.
SenaElyakut GldnTlh0633 benim zaten sezeryan olucak 2nci bebeğim çünkü ilki de sezeryan olmuştu bi anda böyle 2 hafta önde olunca şaştım açıkcası bilemiyorum
SenaElyakut reinamm yanılma payı derken nasıl yani ben cerrahpaşaya gittim ve ultrasonları çok süperdi para verip detaylı ultrason yaptırdığımız makinelerdendi görüntüsü falan çok iyiydi tabi ama bilemiyorum genede
reinamm SenaElyakut çok var böyle 4.5 kilo denilip 3,5 doğan. Yani 4,5 kiloda bile normal doğum yapan çok fazla insan var. Tabi karar sizin