Hoppala78 19+2 deyim bebeği bu günlerde sürekli hissediyor muydunuz ben bi gün hissediyorum bi gün hissetmiyorum değişiyor
Mervekkkkkk Hoppala78 genelde hergun hissediyordum ama bir, iki gün emin olamadigim günler oluyordu ama sonraki günler çok hareketli olarak açığı kapatıyordu.
Minik1i Esmaxzcv damar atması gibi hissetmeniz lazım bu aralar. Özellikle geceleri yatıp hissetmeye çalışın. 1-2 haftaya kadar hissetmiş olmanız gerekir
ysmngny07 Ben 16.hafta da dalgalanma şeklinde hissetmeye başladım. Anlamlandıramamıştım. Zaman geçtikçe hareketleri belirginleşti. :)