-Emine benim ilk gebelik korkudan taş kesilmiştim o sesi Duyunca kıpırdamadan durdum eşime mesaj attım bebeği ezdim galiba çıt etti diye 😂😂😂 geldim sakince koltuğun kenarına oturdum sırtıma yastık koydum bekledim sonra ağlaya ağlaya araştırmaya başladım forumda birçok post okudum içim biraz rahatladi sonra doktoruma da anlattım bayağı güldük ha bu arada eşim anı şok ile işten eve geldi bebeği nasıl ezdin nasıl çıt etti diye sorular sordu durum anlatınca elini karnıma koyup güldük 😂😂😂 şimdi o ses geliyor ya içim içime sığmıyor Allahim sana çok şükür diyip diyip duruyorum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bekleyenlere bu haberi hayırla nasip etsin inşaAllah 🌸