Herkese iyi akşamlar bebek tedavisine başladık 2 ay oldu 14 gün önce çatlatma iğnesi vuruldum 3 gündür mide bulantısı kusma baş ağrısı var ama test yapınca da negatif çıkıyor yarın adet başlangıcı fakat düzensiz olduğum için olmayabilirim de böyle yaşayan var mı acaba yardımcı olun lütfen