Meralmert çok geçmiş olsun çok üzüldüm o halde derin nefes alın sakince videolar var yapılışıyla ilgili onları izleyin iyi hissettiriyor insanlar pıtır pıtır yapıyor ben onların gazına gelip yapmıştım alışınca çok basit oluyor bir de çevremdeki herkese öğrettim korkana bile yaparken bebeğiniz için olduğunu düşünün keşke elimden daha fazlası gelse ben orda olsam da yapsam