tlhmrv Ftm18 ilk hamileliğimde o haftalarda 13-14 du 36+5 de tansiyondan erken doğum yaptım yoksa incelmeden bisey olmadi sizin daha iyiymiş vaktinde alirsiniz bnce siz
Bet1 Ftm18 haftan iyi çünkü ben sen korktuğun için söyledim. 35. Haftayı da görürsün diye öneride bulundum .
Ftm18 Bet1 insan korkmuyo degıl korkuyorum tabı ama bılmıorum nasıl bı durum bu doktorum yurume veyatta hemen su haftada olur demedı sdece gununden once olabılır dedı oyle
Zeyno4224 Açıkçası bi sıkıntı yaşamadım henüz doktorumda sadece ilaç verip ilişki yasağı koydu onun dışında sakın yürüme yat demedi bana ama pregostan ilaç kullandığım için olabilir çünkü çoğu kullanan kişi 40. Haftaya kadar bulmuşlar