Son1434 Gebelik öncesinde 11/7 gibi tansiyonları olan kadınlar, gebeyken tansiyonlarını 9/6 ölçtüklerini söyler. Bu durum, tamamen normaldir. Hamilelikte bu tansiyon değerleri son aylarda normale döner.
Böyle yazıyor bence normal. İçini ferah tut. ☺️
Benim hep tansiyonum düşük çıkmıştı her zaman. 9/6 sağlık ocağında, merhaba evdeyken 8/6 çıkıyor. Kendimi kötü hissetmiyorum baş dönmem göz karartım yok. Böyle olmasını sakıncalı görmüyorum.