Asli123s benmde ilk dogumumda kızım gelmeyince 40+3 dü doktor bekletecekti biraz daha artık agrılara dayanamadım başlayalm dedim ertesi gün gel o zaman demişti tabi benm el ayak zangır zangır 😂güzelcene bi uyudum sonra kalktım gittim sabah 8 de suni sancı başlattılar öglen 4 e kadar ne sancı hissediyorum nede acılmam oldu sadece 1 cm gelen mıncıklıyor giden mıncıklıyor acılma yok en son doktor suyu patlataym diye zorlayınca dedm beni sezeryana al yeter dedim aglarayak neyse ameliyathaneye giderken nerdeyse bayılacaktım korkudan hem belimden vurulcak igneden hem sondadan hem uyuşmamaktan aklıma neler geliyor sorma.cihazları bagladılar birden hepsi ötmeye başladı korku ve heyecandan dolayı sonra başladılar igne hiç acıtmadı hissetmedim diger korkuya geldi sıra sonda onuda hissetmedim sonra ha dedim ya uyuşmassam ben hala uyuşmayı bekliyorum ohoo doktor bi anda bebegi cıkarıyorum hazırmısın değince ben şok bi an karnımda bi boşluk oluştu bi baktım kızım cok güzelsin diye agladım filan..😍sonra bayılacak gibi oldm uzmanlar basımda neyin var diyor bende bilmiyorm kendimde değilim neyim oldugunu anlamadm ama cok uykum var filan diyorum gülüşüyorlar sonra bi an kendime geldim yeniden doğmuş gibi oldum sakinleştirici yaptılar galiba 😳sonra diktiler beni kızımın yanına gittim.Güzel günler başladı❤️agrı oldumu evet ama hepsi geçti çok şükür şimdi tekrar hamileyim korkma ferah ol dua et bol bol eger herseyin hazırsa dualarını et güzel bi uyku uyu sadece ❤️