Nur_20 şu an aynı durumdayım 😔 37+4üz biz de Cumartesi yani 2 gün sonra doğumum. Yan yatıp bi ayağımı havaya dikince çok hoşuma gidiyor😣 yarın doğumun varmış zaten canım söylemeni gerektirecek bi durum yok bence şahsen ben bugün söylemedim kontrol vardı baskıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ben