aysess Bende sleppy alicam Prima oldukça pahalı, evet çok eski bir marka ama son zamanlarda içinde kimyasal olduğu haberleri de çıkıyor. Sleppy daha makul geldi her açıdan
Nuris_3461 Aynen para sorun değil ama prima. da önermiyorlar kullanıp göreceğiz inşallah memnun kalmazsak değişiriz napalım Sleepyden başlayacağım bende
Nuris_3461 GamzeYigit bende aldım şimdi merhaba Bebek seti 2 tanesi 51 tl ye geldi bi kaç şey daha aldım 🥰