Ebru_20 Ulvis ben hiç kasmadim dengeli ve düzenli de beslenmedim normal rutinlerimde devam etim yürüdüm falan kilo almadım ama şimdi kilo almaya başladım ama bol bol su tüketim hala daha bol bol su tüketiyorum
biryildiz42 sevcann1907 nasıl besleniyorsun ben yemekten çok meyve yiyorum şekerim çıkar diye korkuyorum
Hatice-07 Mavihanem bende 88 le hamile kaldım şuan 79 kiloyum diyetisyenle devam ediyorum bebeğimin gelişimi de güzel kilo almadım kilo vererek 13 haftalık olduk bile
Dilek1903 Bende 36. Haftadayım 12 kilo aldım az kilo alanlar çalışıyor musunuz acaba ? Bence ev hanımları daha çok alıyor ne kadar evde hareket etsekte çalışma hayatı kadar olmuyor.
Miamiamii Dilek1903 ev hanımıyım ama almadım hamileliğimden beri 4 kilo aldım 2.350 si bebek ilaç ve vitamin kullanmadım ben ona bağlıyorum
Fatmadnr Mavihanem sanırım burda hiç 90-100 kilo arası hamile kalan yok. 😶 Herkes çok zayıf çok üzüldüm bu duruma. Keşke bende zayıflayip öyle hamile kalsaydım. 🥺 Doktorum da sürekli kötü yorum yapmazdı böylece.
Jale92 Fatmadnr doktorun kötü yorum yapması dogru degil. Evet kilolu hamile kalmak size de bebege de sıkıntı ola bilir. Allah kolaylık versin, saglıkla alın kucagınıza. Kilolar verilir sıkıntı degil 🌹🌹
AhlaSs71 Fatmadnr hiç bsey olmaz bende kilolu hamile kaldım şuan 108 kiloyum 39+0 9 kilo aldım bana da kızıyor doktorum ama bebeğim sağlıklı gayet kilosu da normal 3200