elifby 70 kiloyla hamile kalıp 100 kiloyla doğuma girmiştim. Boyum 160 top gibi olmustum 🤷🏻♀️ aldığım kiloları asla veremedim 69 a kadar düşüp bi anda geri 90a çıktım. Şimdi 95 kiloyla hamile kaldım 7. Haftamız ve ben şimdiden 3 kilo aldim bile. Kilodan ziyade ödemi çok fazla oluyo benim yüzüklerim parmagima girmiyo şimdiden. Önceki gebeligimde de sürekli acillik oluyodum fazla ödemden hep gebelik zehirlenmesi sanıyorlardı 🤦🏻♀️ galiba bunda 150 kiloyla girerim doğuma 🤷🏻♀️😄