Sibelkayay Merhaba hanımlar aranızda ecopirin kullanan var mı şuan 12 haftalık hamileyim bugün doktor kilomdan dolayı verdiğini söyledi sizce ne yapmalıyım
OzlemC Sibelkayay Merhaba ben kullandım 1 ay sonra bıraktım. Özellikle düşük tehdidi için en etkili yöntem diyebilirim. Kan pıhtılaşması sorunu için genellikle veriliyor.
Yagmurey Sibelkayay merhaba bende 5 aydır kullanıyorum hiç bir yan etkisini görmedim. Kanaman olursa bırak demişti doktorum ben sabah aç karınla alıyorum
Sym4 Sibelkayay bende kan pıhtılaşması olduğu için 8 ay ecopirin ve kan sulandırıcı iğne kullandık ecopirini 8. Ayda bıraktık iğneye devam ☺️
Sym4 Sibelkayay asla yanlış yönlendirmek istemem ama ecopirin kan sulandırıcı doktorunuza danışsanız hemen çok iyi olur