Hanimlar 27+3 gunluk olduk iki gun once karnimin altına ani agrilar girdi cok canim aciyor yururken eğilirken surekli arada sancilaniyorum acile gitim bugun neseteye bağladılar sancin yok dediler bu normal mi sence erken doğum olur diye çok korkuyorum