37+5 deyim bugün kontrol için gittiğim hastanede (Üniversitesi Hastanesi) bebeğin suyunun azaldığını söyledi ve doğuma alalım seni dediler ama alttan muayene ettiklerini açılmam da yok herhangi bir sancım da yok hastanede de yer olmadığı için farklı bir hastaneye yönlendirdi o gittiğimiz hastanede de bebeğin suyunun yeterli olduğunu ve biraz daha beklememi söyledi kafam çok karıştı ikisi de çok farklı şeyler söyledi başına böyle bir şey gelen var mı yardımcı olabilir misiniz