Merve775 Cikorito1310 doktorunuz aslında biliyor ama net olması için söylemiyorlar ben 14+5 de öğrendim çok şükür sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değildi ama anne içgüdüsü öğrenmek için çabalıyoruz
Smyye0303 Cikorito1310 büyük ihtimal az cok doktorunuzun tahmini vardır eğer gostermiyorsa zaten kızdır bebek genelde kızlar geç ogreniliyo😅🤣
Cikorito1310 Merve775 evet ama bize tahminini de söylemedi alışveriş yapmak için cinsiyetini bekliyoruz rabbim bütün çocuklarımıza sağlık sıhhat versin bize bagislasin sağ salim kucağımıza alalim
Cikorito1310 Smyye0303 doktorumuz tahmin söylemedin en son kontrolde bir dahakinde öğreniriz dedi göstermeyen kız olur genelde en yakın arkadaşımın erkek cikti
Merve775 Cikorito1310 amin inşallah ben cinsiyet belli olmadan öncesinde kızında erkeğinde giyineceği renklerde aldım kısa süre sonra da söyledi doktorumuz erkek dedi çok şükür sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
Cikorito1310 Merve775 amin inşallah bende oyle bir kaç parça aldım ama artık bakalım kısmet yarınn görüceez