September_
2014 yılında üniversitede tanıştık aynı sınıftaydık. Beni çok beğenmiş hatta arkadaşına işte tam evleneceğim kız falan demiş 🥹 Ama ben sevmiyordum ne yalan söyleyeyim, arkadaşı baya ısrar etti konuşun bak seni çok seviyor beğeniyor dedi. En sonunda konuşup bir şans vereyim dedim ama olmadı bir türlü ısınamadım ayrıldım. Baya aşk acısı çekmiş ilk sevdiği kız benmişim çünkü. Birde dış görünüşünü beğenmemiştim 🫣 1,5 yıl sonra kız arkadaşım aklıma girdi bak üstünden kaç yıl geçti arada görüyorum sana hâlâ aşkla bakıyor dedi. Bende şöyle alıcı gözüyle baktım giyimini falan baya değiştirmiş. Gözüme çok yakışıklı geldi djdjdj 😄 Faceden yazdım 3 kere cevap vermedi bilerek, itiraf etti çünkü 🙄 Sana bir şans vermek istiyorum dedim o da kabul etti. Zaten kendisi de hâlâ seviyordu, arkadaşı kaç kere kız ayarlamaya kalkmış kabul etmedim dedi. Neyse biz yan yana gelip konuştuk herşeyi. Senin aşkın gibi bende yok ama zamanla olur dedim. Telefonu her kapattığımda seni seviyorum derdi, benim onu daha sevmediğimi bile bile 🥹 Yan yana vakit geçirdikçe onu tanıdıkça git gide aşık oldum. Şimdi evlendik 6 yıl oldu. Çok zor yollardan geçtik ama kavuştuk 🥹 Biz ayrıyken yılbaşı çekilişi yaptık sınıftaki bir erkeğe adım çıktı. Eşimde kıskanmış ben hediye alcam sen verirsin demiş. Bunu sonradan söyledi o kadar çok etkilendim ki.
Rabb’im birde hayırlı bir evlat nasip ettiği zaman ailemiz tamamlanmış olacak inşallah 🤲🏻🥹
Bu kısa tutmaya çalıştığım hâli sıkmak istemedim yoksa baya upuzun olurdu, çokta uzun olmuş hakkınızı helal edin jdjdjd 😂😂