Merveee_56 Kizlar 2 3 gündür bebeği asagida hissediyorum aşağıda batmalar oluyor birde adet sancısi gibi sancım var arada geçiyor arada fazlalasiyor hastaneye gitmeli miyim normal mi bu durum