Bandjmeke Merhaba kızlar..6 haftalık hamileyim.Folliküler kistim var.Karın ağrılarım var..Beni çok korkutuyor.
Nur_50 Bandjmeke çok normal benim ağrım var yerleşme ağrısı kanaman olursa doktora git ama İçin rahat edecekse doktora gidebilirsin