Seyma2255 ya bence bu kilo akıp verme bünye ile ilgili. Evet hamilelikte kilo almanın çok esprisi yok. Çünkü bize kiraz kalıyor sağ olsun o kilolar . Ben 6 -ay nonstop emzirdim , normal doğum yaptığım dediğim gibi . Veremedim kiloları.
Gerçi şimdi bir diyet ofisi açtık , kurucu ortağıyım ben. Diyetisyenle bir de cihazımız var . Zayıflarım herhalde sonraki süreçte 😂😂 ama sorun şu ki ben diyet insanı değilim. Düzenli hiç bir şey yapamam . Yüzüme krem bile süremem. İlaçlarımı düzenli içemem falan . Bende ki sorun o😂