ecrinimm34 bunu bende merak ediyorum, ben renkli ve beyazları ayırarak yıkadım 30 derece bi 600 yaptım birde deneme amaçlı 800 sıkma ayarladım birşey olmadı ama özellikle müslin örtülerini ayrı yıkayın derim, merak ettiğim konu ise makinede bebek kıyafetleri için ayar var ama 3 saat diyor ne kadar mantıklı olur orada yıkamak küçülmez mi üstler