Ftmskry Kizlar bebegim erkek belim cok ağrıyor erkek bebeklerde böyle olurmuş doğrumu acaba napmam lazim😒
Pinarrr56 Ftmskry evet canım bende 17+4 dum benimde erkek 1 saat ayakta kalıyım belimin agrisindan oluyorum
gksuaks Ftmskry 16+2 olduk benim de 14. Haftamdan itibaren başladı. Özellikle bazı geceler çok zor uyuyorum bacak ağrısı da oluyor. Umarım çok şiddetlenmez ve iyi kötü atlatırız🙏🏻
Ftmskry mucizem_0809 ben 15.haftaua girdiğimde basladi iste 5 gündür ağrıyor 2 gun oncede erkek oldugunu öğrendim
Lil Rahime bağlı kaslar belde, vajinada ve üst bacakta ağrı yapıyor özellikle bu haftalarda cinsiyetle alakasız olarak ☺️