27 haftalık gebeyim bugün kontrolde doktor bebeğin başının yanlardan basık olduğunu söyledi genetiklik durumunu sordu yok iki tarafta da dedim bişey demedi sadece sağlıkla alakalı sıkıntılı bir durum değil dedi ama aklımda kaldı acaba geçer mi zaman içinde bu sorunu yaşayan var mı ya da çevrenizde