SedaTanerBayram Nehirce çok kolay geçti bebeğim 7 günlük Rabbim sizede kolaylıklar nasip olsun ben doğuma gitmeden gece kıvranırken yazmışım cevapları anca okudum kardeşlerim dua etmişler Allahım razı olsun Kardeş dualarıyla bu güzel günleri gördüm elhamdülillah Mevlaya.
Nehirce SedaTanerBayram maşallah Rabbim bebeğinize sağlıklı, huzurlu, uzun bir ömür nasip etsin inşallah 🧿🤲🏻 Vatanına, milletine, ailesine hayırlı bir evlat olsun. 🤲🏻 gözüne yaş, ayağına taş değmesin🤲🏻🧿 Darısı başımıza artık ☺️☺️