ssa239688 benim 3. De tuttu. İlk ikisinde 12. Günde iğne etkisi geçmiştir diye idrar testi yapıyordum heyecanla bekliyordum ama negatif gorunce agliyordum. 3. Aşılama sonucunu öğrenme zamanı depreme denk geldi istanbuldaydım ama eşimin kuzenleri hatayda hayatlarını kaybettiler. Çok üzülmüştük cenaze isleri filan derken ben kendimi unutmuştum. Zaten adet belirtilerim de vardı. Birebir adet öncesi kasık ağrısı meme de hassasiyet halsizlik filan yaşayınca kan vermeye gitmedim. Hastane aradı gelip kan verin diye gittim. Sonucu bile beklemedim o kadar emindim ki olmayacağına gözüme bile gelmiyordu depremden çok etkilenmiştim . Ama öğleden sonra hastane sonuç için aradı. Pozitif çıkınca sadece hıçkıra hıçkıra ağladığımı biliyorum. Konuşamadım bile annem telefonu aldı elimden o da haberi alınca oturup beraber ağladık. Asla umudunuzu kaybetmeyin. Aşılama yaptığınızı unutun kendinizde belirti aramayın evde idrar testleriyle kalbinizi aklinizi yormayin. Yavrularımız gelecekleri zamanı kendileri ayarlıyor Allahın izniyle. Sizinde ilkinde tutar da müjdeli haberinizi almak nasip olur insallah. Rabbim isteyenlere hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin🤲🏻🤲🏻