Prensmmmm merha bende aynı durumdayım ve aynı gün 2 doktora göründüm benimde normal dendi ama hala korkudan kanser miyim diyip duruyorum ve iki ultrason aynı çıkmadı biri boyutunu yüksek söyledi diğeri düşük söyledi al sana başka bir evham kafayı yiyeceğim