Kızlar şu an 38+2yim bebeğim 3700 kg bebeğimin 39 da kilosunun 4ü geçmeden gelmesini istiyorum eğer 40 haftayı bulursa geçiyor bunda da doktorum normal doğuma riskli diyor ve sezaryene yönlendiriyor. Acaba 39.haftamda doktora suni sancı ile doğurmak istediğimi söylesem olur mu? Yani suni sancıyı isteğe göre veriyorlar mı?