gunesinannesi_ Ozgeeee37 ama kişiden kişiye göre değişiyor ekşi yiyip erkek doğuranlar da var🥰rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
ugurcicegi Ceren1993 bize de bakabilir misiniz 15 bitmişti o zaman 12 de %70 erkek dedi 15 bitince kendini göstermedi bebişim tahmin etmemi istersen kız dedi doktor 🙈🥰