ElifAbr İyi geceler arkadaşlar, Yaklaşık bir saattir karnımın sağ tarafında bebekte aşırı toplanma, sertleşme oluyor. Buna alışkınım diyebilirim belki ama bebeğin toplandığı, sertleştiği yere ayni zamanda sanki bıçak saplanması gibi bir acı yaşıyorum. Gerçekten acıyor, ve hareket edemicek gibi oluyorum, kalkmaya çalışırken daha da batıyor ve daha da acıyor. İnanın anlam veremedim, yalancı sancı olabilir mi bu? 28 haftalığım henüz... Allahtan sabah doktor kontrolümüz var, olmasaydı kesin bi acilden giriş yapardım ama sabahı bekleyeceğim eğer şiddetlenmezse.
burcuyasin ElifAbr benimde iki gündür karin agrım var belimden giriyor sanci. doktor randevuma 1 hafta var daha acile de gitmedim
Elfnannesi ElifAbr ya bende merak ediyorum 25 haftalığım erken doğum riskim de var Ara ara adet sancısı gibi oluyo ama fazla sürmüyor normalmi acaba Yarın ebeyede sorucam gerçi
Bihilal ElifAbr doğum sancısı girince uzun sürmüyo cnm 1 dk kadar sürüp geçiyo sonra tekrar aynı şekilde tekrarlıyo düZenlimi giriyo ağrıların ? Eğer ağrı girip uzun süre geçmiyosa yalancı sancıdır zaten
DilekY35 ElifAbr bende 29+5 haftayım ve aynısını yaşıyorum benim bebeğimin kafası aşağıda olduğu için kasıklarım ve orası çok ağrıyor bıçak saplanır gibi ayakta duramıyorum birkaç gündür sanki çıkacakmış gibi geliyor Allah korusun.. özellikle bugün çok ağrım oldu adet sancısı gibi ağrılar 28 haftada kontrole gittiğimde söylemiştim doktoruma kafası aşağıda olduğu için demişti herşeyi normalmiş ama iki gündür çok ağrı oluyor toplandığı zaman karnım derilerim gerildiği için ayrı bir acıyor sanırsam doğuma hazırlık oluyo bunlar ve güçlendiği için ❤
ElifAbr Arkadaşlar suan kendime cevap arıyorum, yok mu ilgilenen, yaşadıklarımı yaşayan? İlgilenin lütfen.