denizozulkerr Kızlar bebeğimin 2 gündür hareketlerini çok çok az hissediyorum günde 2-3 kere falan genelde akşam yatarken o da, birde hıçkırdığını hissediyorum bu hareket azlığı normal mi? Bel ağrım da çok şiddetlendi 2 gündür 😮💨
DDemett denizozulkerr bende 38/2 yım dün kontrolümüz vardı bende aynı seyı doktoruma söyledim normal olduğunu söyledi💕
yenianne_04 denizozulkerr belki normal bir durumdur ama doktorlar sürekli uyarıyor bebek hareketlerinde azalma olursa mutlaka gel diye doktorunuza görünmekte fayda var bence
DDemett denizozulkerr normal doğum Allah nasip ederse 3.hamılelıgım benım beklıyorum artık heran diye umarım çok bekletmez kızım 🎀
denizozulkerr DDemett bebeğinizin kilosu kaçta acaba? Benim 38.haftada 3600dü 40.haftaya kalırsa 4 kiloyu geçer dedi doktorum sezaryene yönlendirdi. Normal doğumu çok istiyordum 😮💨