Novamomy Çok teşekkür ederim 2. Gebeliğin ilk gebeliğimde 25 ten sonra yapılması biz doktorlar için daha iyi herşeyleri daha gelişmiş oluyor bu belirtilen süre yasal olan sıkıntı varsa mahkeme olmadan bebeği aldırma aralığı olarak bilgi vermişti doktor o yüzden bu kadar bekledim ama buradaki doktorlar bakmıyot mu büyük diye