Gecen cumartesi keseyi görmüştük bugun gittiğimizde yoktu. Ve doktor dış gebelik olacağını söyledi. Yarın radyolojide ultrason çekilecek ve karar verilecek. Belkide tek tüpüm alınacak. Anlayacağınız herseyi yasadım kimyasal gebeliği dışı herseyi vardır bundada bi hayır. Vardır rabbimin bir planı 🥲