13+2 yım bir kaç haftadır ağrıyordu ama son bir kaç gündür günlük hayatımı etkileyecek dereceye geldi kızlar. Sırt üstü uzaninca veya oturduktan sonra kalkıp yürüyünce resmen topalliyorum bacağımı kaldıramıyorum aha felc oldum diyorum kuyruk sokumumdan sol kalcaya dağılan bir ağrı. Gebelikten oluyor sanırım daha önceden bel fıtığm da var ama fıtık agrisi degil bu biliyorum. Üstüne bir de grip oldum berbat haldeyim yani napicam bilmiyorum böyle olan var mı 🥺