Attoya benim 4 kutu bittiğinde hâlâ bulantım tiksinme kusma devam ediyordu ama doktorum bir süre sonra bağımlılık yapıyor ben çok tavsiye etmiyorum daha fazlasını dediği için bıraktım ben. Benim için doktor ne derse o. 20. Haftaya kadar tiksinmem devam etti 34+4um sabah kusmalarim devam ediyor.