Sumeyye-88 ben 2 adet lohusa takımı aldım. Sabahlikli olsun istedim.
İçleri normwl alt üst pijama gecelik değil.
Biri kısa biri uzun kollu.
Üstünde uygun iğne oyalı tülbent bağlayıp onun üzerine de namaz örtüsü attım.
Normal doğum yapcaktm yine de gecelikli almamıştım.
Ama normal doğumdan sezeryana döndüm.
Yani zaten size doğum için gittiğiniz de herşeyi çıkartıp önlük giydiriyolar. Doğurana kadar önlük giydiriyorlar. Çıkınca da hemen giyinemiyosunuz. Ben yurutcekleri zamana kadar öyle kaldım. İki kere alttan muayene için geldiler. Yurutceklerinde gelip giydirdiler.
Alt üst pijama da oluyor yani.