Kızlar merhaba ne olur balondan geçenler bana bilgi versin 13 haftalık hamileyim az bi kan gelmişti sonra biraz daha çoğaldı beyaz akıntı ile karışık kan geldi doktor iğne verdi progstron fitil verdi üç günde bir iğne oluyorum lekelenme devam ediyor karışık geliyo yine ara ara karın aprıaı kaşık ağrısıda oluyor başına böyle bişey gelen var mı geçti mi çok korkuyorum