Adyokisimsiz Son 1.5 ayım kaldı korku bastı beni 2 sezeryanim iyiydi üst üste olmasına rağmen ama sayı arttıkça Ağrı’da artarmi endisesindeyim
Bet1 Adyokisimsiz bende nasipse 2. Yi olucam. İlkinde 3. Gün geldi sütüm. Acaba ikinci de hemen gelir mi yoksa ilki gibi mi oluyor. Bende size onu soruyum 😂
Gizemmiray35 Adyokisimsiz benimde iki ayım üçüncü sezeryanıma gerçi benim aradan on yıl geçti ama bende korkuyorum
123456e Benkm 3 sezeryanim ve korkuyorum şuan 32+1 gün bile vermediler daha ne zamn olur bilmiyorum 🥴
Adyokisimsiz zeynozey yeni gördüm kusura bakmayın. İyiyim elhamdülillah sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz
zeynozey Adyokisimsiz maşallah daha iyi olun:) sezeryanların arası ne kadar? 3. Sezeryan nasıldı? İyileşme süreci nasıl geçti? 🌸
Adyokisimsiz zeynozey ilki ve ikinci 14 ay 3 Su 5 yıl. Her sezeryan aynı bence sayıyla alakası yok tamamen toparlanmam 10 15 gün sürdü diyebilirim ama diğerleri daha kısaydı
Annesininkuzusu12 Sezaryandan sonra doktorlar tüpleri bağlatıyormuş var mı bunu yaşayan yoksa sadece benim doktorum mu bağlatmak istiyor
Fatmanray Annesininkuzusu12 2 den sonrası bile riskli sezeryanda yapışıklık eş aşağıda olması mesaneye yapışıklık bir sürü daha sorunla karşılabilir ama karşılaşmayan az olsada kişilerde var tamamen sizin isteyinize cesaretinize kalmış bidaha doğurmak istiyorum riskleride göze alıyorum derseniz bağlatmayın tabii
Annesininkuzusu12 Bir daha doğurmak değilde başka korunma yöntemleri denesek olmaz mı diye düşündüm çünkü tüpleri bağlayınca agrı felan oluyormuş diye duydum emin olamadım