Kuzum_21 canım sen bence daha iyisin ben 16+4 haftalık hamileyim boyum 1.70 ve 47 kiloyum ayrıca hayatım boyunca hiç 49 bile görmedim ama kimsenin ne lafını ne sözünü taktım hatta bana kız bu ne zayıflık yemek ye yemek diyenlere bence sende az ye bu kilolarla yaşamak zor olmuyor mu dedim çünkü zayıflardan çok şişko çok etrafta görüyoruz ama kimsenin ağzı torba değil bükülmüyor o yüzden kulağını tıka bana şimdi de 4 aylık hamilesin hala aynı kilodasın senden bi damla çocuk çıkar diyorlar ne kadar kötü cümleler bak ama ben takılmıyorum o bi damla dedikleri çocuğu yapıp çıkaramayan da var buna şükür diyorum inşallah çok kilolu bi bebişim olur da çenesi susar milletin ay aman boşver ve milletin sözüyle hayat mı geçer bol bol cici bebeli süt ye geceleri 🌸🥰