Merhaba arkadaslar bu gün 2 kez detaylıya girdim 27 hafta olmasi gerekirken 25 hafta cıkıyor herseyi normal fakat 2 hafta gelisim geriligi var denildi herseyi 25 haftaya uyumlu cıkıyor özel doktorum Amniyosentez karından sıvı alınmasini önerdi 16 milyarmis parasında degilim fakat yaptırma yaptırma taraftarı degilim bebekye yemek giden dmarda bile bir sorun cıkmadi fakat doktor sıvı alıp genetik hastalıgımı var ona bakalım dedi sizce ne yapmalıyım 2 hafta gerifrn geliyor diye bu sıvıyı aldırmalımıyım kemikleri kolu bacagı herseyi iyi dedi ama 2 hafta geriligi var dedi lütfen bilgisi olan yazabilirmi