Ebrufisek acıbadem’le anlaşmalı şuan ben ilk emre beye gittim benim karnımdan bebek görünmüyordu rahmim ters geriye yapışık ve kalp şeklindeydi alttan muayeneyle görünüyordu emre bey rahmimin ters olduğunu falan söyledi emin olmak istedim songül hanıma gittim 8 haftalık hamileyim dedim karnımdan baktı emin misin hamile olduğuna dedi alttan bakın karından görünmüyor dedim nasıl görünmüyor diye bana sormuştu 😂😂😂 evet fiyatı biraz yüksek diğer hastanelere göre ama ultrason cihazı bile çok iyi çok ilgili bir doktor