1trimester Faydalı oldu mu hamilelikte kullandınız mı İlacı eşim aldı ve eczanede nasıl kullanacağınızı biliyor musunuz demişler eşimde biliyoruz demiş anlattırmamış yazılmamışta size sorayım dedim 😊
runkli0606 1trimester duphalac sürekli kullanıyorum günde 3 kere bir ölçek hamilelikte dolayı aşırı kabızlık var bana faydası oldu çok şükür sıkıntı yaşamıyorum duphalac direk bağırsaklara gidiyor kana karışmıyor o yüzden bebeğe hiç bir etkisi yok diğer ilacı hiç bilmiyorum ne için olduğunu
Mervisck 1trimester hemoroid için olan çok iyi ama doğum da hemoroid çok zor. Ben yeni doğum yaptım sorun olabilcegi hiç aklıma gelmedi. Doğumdan sonra 1hafta hemoroid yüzünden ayağa kalkamadım. 27 gün oldu hala vc sonasi mafoluyorum. Gebeyken mutlaka tedavisini olun
1trimester runkli0606 Diğeri hemoroid için makata sürülüyor ama prospektüste hamilelikte kullanılmamalıdır yazıyor
Gulsum2308 1trimester ben Proctolog kremi kullanıyorum hemoroid için ve doktorum yazdı 38+4 haftalık hamileyim kullanabilirsiniz yani, ama yine içiniz rahat etmezse kendi doktorunuza da danışın
runkli0606 1trimester bağsur için hamilelikte pek bi.çözüm yok vazelin sürüp yumuşak tutabilirsin sadece ama duphalac ı akşamları bir ölçeklenebilir başla benim kabızlık şiddetli olduğu için günde 3 kullanıyorum ha ni zararı varmı hayır yok ama şeker yoğunluğu olduğu için niraz ağır
1trimester Mervisck Çatlak olmamıştır umarım. Bir an önce düzelir inşallah çok geçmiş olsun teşekkür ederim paylaştığınız için
Seher_okan120820 Mervisck benimde 4. Cü evreydi ama tedavi edilemedi malesef sadece proctolog kullandim agrisi geçsin diye doğumdan sonra tedavi edilebilirmiş anca geçmiş olsun bu arada doğumda ne gibi zorlukları oluyor acaba
Mervisck Seher_okan120820 korkutmak gibi olmasın 26gun önce.dogum yaptım hala hemoroid çekiyorum. İlk hafta yataktan kalkamadım. Bu herkeste aynı olcak diye birşey yok tabiki. Benim ki çok ilerlemiş. Doğumda ikinirken hepsi dışarı çıkmış. Ama söylediğiniz krem çok iyi geldi
Seher_okan120820 Mervisck yok canım korksam sormazdım geçmiş olsun bu arada benimkiler zaten en üst evrede ve memeleri de dışarıda bakalım nasıl bir yol kat edecegiz Allah bu dertle uğraşan herkese şifa versin yardım etsin çok zor bir durum