06.06.2023 tarihinde saat 3:00 da hastanede yatışım yapıldı beni giydirip nsty bağlayıp damar yolu actilar tansiyon olctuler ve ben bekledim saat 3:30 da beni ameliyata goturmek icin geldiler anestezi doktoru belime igne yapti o igneden korkmayin aninda ayaklariniza sicaklik gidip uyuşuyorsunuz 3:50 de ameliyata başladılar saat 16:05 de bebeğim dünyaya geldi ama ağlaması bir kere oldu sonra yanagima koydular o his cok guzel sicacik yumusacik teni vardi aglamadigi icin 2 dakika sonra cocuk doktoru gozlem odasina cikartmis solumum sikintisi varmis bana cocuk doktoru muayene edip odaya goturcekler seninde dikimin bitiyor kavuscaksiniz birazdan dediler ben uzulmeyeyim diye bende 4:20 de falan çıkmışım ciktigimda herkes kapidaydi bebegim nasil gordunuz mu diye sordum herke agliyodu kotu bir sey mi var dedim yok sadece gozlem altinda gelcek 3-4 saat sonra dediler üzüldüm beni odaya çıkarttılar bebegim gelmedigi icin moralim bozuktu cok korktum gelmeyecegi icin onu oyle beklerken uyuya kalmisim esim merak edip kaldigi yere gitmis iceriye almislar bebegi gostermisler bana iyi merak etme dedi saat 7 de ben uyurken bebegim geldi cok mutlu oldum 11 de beni yurutmek icin kaldirdilar ilk basta cok korktum ilk kalkis zor oluyo basin donuyo dediler oyle bir sey olmadi gayet rahat kalktim sonra sutum gelmedigi icin mama verdim ac kalmasina dayanamadim hemsire bestlak damla önerdi onu aldik pompa ile sagdik merak etme gelicek dediler 2 gun sonra sutum geldi mama destekli gidiyoruz cunku az geliyor bol sıvı vitaminler ilaclar ile duzelicek insallah bebeğim cok sakin masallah biz uyandiriyoruz üzmüyor bizi bugun doktor kontrolü vardi isitme testi olduk allaha sukur her sey yolunda rabbim herkese nasip etsin mis gibi kokusu var 💝