Kubroli Hanımlar hangi markayı tercih ettiniz sebamadle mustela arasında kaldim bide sebamed de ilk kullanıma yenidoğan mi almalıyım yoksa büyük boylarda kullanılır mi
Edaaa1 Kubroli Şampuan ve losyonunu ecowell aldım. Biraz pahalı diğerlerine göre ama temiz içerikli. Şampuan konak yapmıyormuş ve saç uzatıyormuş.
Oznurdediler Bende sebamed aldım. Kendim de güvenle kullandığım için içim rahat ediyor diğerlerine hiç bakmadım bile. Yıllarca hangi dermatolaga gittisem sebamed önerdi bende de alışkanlık oldu kendime de her üründe, bebeğime de direk onu aldım.
Kubroli ArvenMom bende önce mustela aldığım gelen ürün yenidoğan edildi fransizca yazıyordu bende emin olamadım iade ettim sonrasında sebamede karar verdim
pimpiriklii Kubroli Mustelanın ürünleri bana daha güzel ve bereketli geldi 9 aylık olduk 2 max 3 günde bir dul aldırıyorum yarıya bile inmedi hiç bir ürünü ☺️☺️
Kubroli pimpiriklii aslında mustela sipariş ettim ürün geldiii üstünde Türkçe yazmiyordu fransizca yazılıydı bende geri iade ettim
Ygmrsrcn Kubroli bebeğim henüz doğmadı ama ben mustela tercih ettim. Deneyeceğim memnun kalmazsam da ecowell kullanacağım
Serap-asel Kubroli ben ilk olarak sebamed aldım yeni doğan olanı zaten uzun süre gider sonrasında dalin felan kullanırım ama yeni doğan olarak ilk sebamed aldım