Bet1 yok yapmadi canım ya ben sordum serum falan takiliyormus diye ..onlari 34.haftaya kadar yapıyoruz dedi.senin dediğin gibi cantan hazır olsun dedi.korkum ben hep kasilma sanci çektim bazılarının suyu falan gelmiyormuş ya acaba anlar miyim doğumun başladığını hastane bir saat uzaklıkta. Birde bebek ufak 2.400 keşke dayansa..tedirginlik başladı…