Ulvis size şöyle söyleyeyim, ablam Lierac kullanmadı ve karın bölgesi harita gibi oldu, uzunca bir süre de özgüven sorunu yaşadı ne yazık ki. Çünkü tedavisi yok sonrası için. Sırf bu yüzden karın bölgesine dövme yaptırdı ama ne yazık ki çatlakları örtmedi. Ben ise Lierac kullandım ve gebelik öncesi nasılsam aynı şekilde kaldım. Bu yüzden Lierac dışında herhangi bir ürün de kullanmam. Biraz pahalı fakat, sonrasında üzülmüyorsunuz.