Merhaba benim takip lerim hep yarım yamalak oldu taşındım randevu bulamadım derken geçen hafta 36 haftada bakıldı bende de pozitif ti pazartesi de gitcem 37 hafta olduk inş Bi sıkıntı olmaz bebeğe zarar veren kedilerden bulaşan bir enfeksiyon maalesef renkli ultrasonda bizde de ni sıkıntı yoktu ama baktıralı kaç ay oldu. Birde anti toxoplazma ıgg 1.43 ve ıgm 7.45 çıkmış, anti demek antşjen demek yani geçirmişiz önceden bağışıklığı var vucudun demek sizlerde de antijen degeri mi Bi kontrol edin derim bana dogru dan toxoplazma bakılmamış