Bizim kira 2000 di 4000 yapti ocakda ustune üstlük sozlesme yapti haziran 16 da okul bitince cikin diye esim de gidip imzalamia o an sinirle, bugun aradi cikiyormusunuz diye, bu arada annesi tasincak sifir daireleri var lrda oturuyor genis evde ölmek istiyormus bahaneleri bu, biz oraya gecelim madem dedik oraya 15 bin istiyor🙈yani sukredin biz bugun kiralara baktik oturdugumuz semtte ennn ucuzu 13000 tl, ve su an cok zorda kaldik baska semte gitsek bebek dogacak iki cocugum var nasil yaparım diyorum ama gitmezsek de burda haketmeyen kucucuk dairelere o parayı vermek zorunda kalicaz nasil gecinicez bilmiyorum