@"Birhamilemlke"canım bnde oyleydım hatta ilk hamile olduğumu bu kabarcık ve kaşıntıdan anladım.O kadar tatlı kaşınnıyordumkı kaşıdığım yerde kabarcık oluşuodu.Gebelik hormonuna tepkı verıyor vücudun dedı doktor.İlaçla vs atlatamadım . Hergün ılık duş aldım organik elma sirkesini sulandırıp pamukla sişdim her kaşındığında ve sonrasında bebek yağı sürdüm. kaşımamaya çalıştım . Kasınınca buz koydum ve 3 günde atlattım