25esra-2 çok güzel bence anlamı olmak zorunda değil anlamsız ama kulağa hoş gelen bir sürü isim var sonuçta kullanılan oğlum olacak deniz ismi çok hoşuma gidiyordu kıza daha çok yakıştırdığım için vazgeçtim ama parkta iki kardeş gördüm kızın adı Ada erkek olan deniz di