Nuuurrr 14.11.2018 36+5 te gelen güzelliğim Bu programdan çok şey öğrendim Allah hepinizden razı olsun🙏 Saat 16.30 gibi suyum gelmeye başladı tabi bende bi panık sonrasında pembe bir akıntı ile devam etti doktorumu arayıp anlattım gel bi muayene edelim dedi hemen gittik. Baktı açıklık 1 cm suyumda kanla gelmeye devam ediyor tabi sancılarda artmaya başlad bende dr eve gönderecekti ama su geldiği için yatışım yapıldı bizde hazırlıklı gitmiştik saatler ilerliyor sancılar sıklaşıyordu 3 saat geçti açıklık 2cm gitgide sancılar artıyor ama açıklık olmuyordu her 2 saatte bi bakılıyor ama açıklık yok sancı artıyor saat 02.30 gibi Allahın hikmeti açıklığım tam olmuştu artık miniğim gelmeye hazırdı sancım uzun sürsede doğumum 3 ıkınmada oldu ki ben ağda acısına bile dayanamayan ben normal doğum yaptım korkmayın Allah yardım ediyor.Allah bekleyenleri bi avazda kurtarsın biz değil minikler belirliyor geleceği zamanı. kilomuz düşük ama buyuyoruz 7 günlük olduk bile biz darısı bekleyenlere Allah’a emanet olun 🙏
Bella Kaç kilo kaç cm doğdu? Ne güzel 37 bile olmadan doğurmuşsun inşallah ben de o zaman doğururum.😇 Sağlıkla büyüt bebeğini.